tisdag 22 december 2009

JUL...:)

Nu e d 2 dagar kvar tills tomten kommer(om jag nu vart snäll) hehe.Simon e hemma på heltid nu o ingen e gladare än jag.. emn ingen jul med alla 3 barnen då Hampus valde o åka till sin pappa:( men men jag har han ju attid annars så lite får man väl bjuda på.klappana e handlade o klara BARA en kvar o den ska köpas imorgon.. när jag åker o hämtar min kära mor på bussen från Sthlm.. sen på julafton kommer halva tjocka släkten hit ..super kul.
Emilia har fått en karoke maskin av faster eller (kusin) så hon står här o sjunger o dansar o rockar loss..hehe.
på lördag blir d utgåmg men jag funderar på en 2 dagars ev ut på Fredag oxå men vi får se,kanske skulle passa på nu eftersom jag knappt vart utanför dörren på hela året.
Ha en god jul..kraaaaaaam

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar